I joined the Canon family + STUDIERESA

februari 07, 2016

Inget sedan... oktober, VAH'?! Hehe...

Tänkte bara svänga förbi och säga att jag nyligen införskaffade mig en systemkamera, finally. Det betyder att jag nu känner motivation för att fota mer och troligen lägga upp, yey! Valde att dissa min kompaktkamera för att den ärligt talat suger, men icke-fotoinsatta jag fattade ju inte det innan jag köpte den för drygt två år sedan... Man lär sig av sina misstag.

Jag har funderat riktigt länge på att köpa denna så jag hoppas vi blir bästa vänner så småningom. Jag är en newbie och kan typ ingenting så jag ska försöka lära mig lite om den regelbundet på fritiden.

Testselfies:arna här stärker starkt mina (o)kunskaper...
"Man kan vrida på skärmen men HUR FASIKEN KAN MAN SE SIG SJÄLV I DEN SAMTIDIGT SOM MAN TAR EN SELFIE DÅ?!" tänkte jag här... *DSLR-okunnig*

^ Greppade kameran fel till och med... #longwaytogo

^ Suddig och "brusig" som sjutton men märkte inte det förrän jag förde över bilden till datorn...

..... Jag har en hel del att lära mig alltså...

Förra veckan bokade min studio (plus tre parallellstudior) våran första studieresa - Paris! Jag har varit där två gånger innan men hype:ar ändå för att 1. Det är med klassen  2. Ska äta som sjutton (som vanligt)  3. Ska fota massor YEYYYYyyyYy

See ya!

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe