Jag ska aldrig bli arkitekt, ALDRIG!!

juli 11, 2015

... var vad en 14-årig skitunge som visste cirka ingenting sade...

Jag höll på att skita på mig den 8:e pga. nervös inför antagningsbeskedet. Den 9:e såg jag detta. ⬇︎


Va. YES. Eller, bara VA?

Tycker att jag själv är konstig och oklar som ens anmälde mig till detta med tanke på att jag under tekniklektionerna i 8:an whine:ade och svor om att jag aldrig skulle bli arkitekt. Jag hatade arkitektur då *dramatisk* för att vi skulle bygga modeller av hus och jag blev inte alls nöjd, haaa... Meneee, folk ändras ju och även JAG! Förra året fick jag alltså "skugga" en student på Arkitekturskolan och tyckte att utbildningen verkade ganska intressant ändå, såatteh... 8D Uttrycket "skugga" låter jättekul förresten.

Nu när jag har en plan för mitt liv i fem år framåt känner jag mig lite lugnare (boooort decisions). Vi får se vad som kommer ske under denna period. Ett nytt stadie och även SISTA stadien (kan man ens säga så?) av skolgången OH-EMM-GEE?! Spännande.


Min kropp har återhämtat sig ganska bra efter operationen och jag har börjat jobba igen, men nästa vecka ska jag säga upp mig, på grund av ⬆︎ igen. Intressant, va?

Well well. Jag kan alltså stanna kvar i Stockholm because KTH, vill inte till någon annan stad i Sverige så slipper ha bekymmer över det. ÄR TAGGAD OKEJ FRED UT.

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe