She who dares wins

november 10, 2014


Jag var i 이대 med Kerstin och Vanja i lördags för att fixa håret, hohohoho~ Det blev dock helt fel såatteh... Blev ganska irriterad över det, men tur att hår växer! Jag får bara vänja mig, helt enkelt.

Fredagen var en riktig "yolo-dag" igen då vi bara åt jättemycket spontant och sedan drog till Wangsimnis CGV för att se vilka filmer som gick. Det blev Interstellar som hade premiär i Korea dagen innan, riktigt bra var den! Måste skriva att jag älskar karamellpopcorn till döden, haha. Jag brukar inte köpa popcorn till bio i Sverige, men i Asien måste jag. Karamell, lök, cheese... Så gott!

Imorgon är det 11.11, alltså 빼빼로 데이, Pepero Day! Jag ska fira den med vänner istället och ge bort Pepero till dem. ^^

Håret vågar jag inte visa vännerna än, men det kommer snart, haha...

På fredag åker alla klasser i Beginner 1 och 2 till 설악산 med skolan för en field trip! Längtar ihjäl, även om det kommer vara sjukt kallt där! Långa bussresor, kompisar, berg (fett djupt), mat och lekar, I like. (Y)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe