Det här med att växa upp

oktober 08, 2015


Shiet. Inte uppdaterat här på ett bra tag. Well well...

Skolan började på allvar för några veckor sedan och jag har varit fullt upptagen med vårt första projekt. Det har varit intensivt (bor på skolan literally typ) men sjukt kul ändå! Idag hade jag min examination/presentation och det känns så skönt att bli klar, är taggad inför nästa projekt!

I samma veva har jag också fyllt 20 (a ka blivit vuxen omg) och började även kolla på lägenheter för några dagar sedan... OCH IDAG skrev jag på ett friggiinrongoeg KONTRAKT. Alltså wuuuut?! Flyttar ut om fem veckor ungefär. Is this even real?! Känns som att allting har gått för snabbt. Är ej redo för att växa upp "på riktigt", ta ansvar och så vidare (jag som betett mig som en unge i 20 år nu)... Samtidigt känns det spännande, haha!

Nej men, jag klarar mig nog. Hoppas jag. HERRÅ'.


När jag har idétorka...

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe