n0llan

augusti 30, 2015

Mottagningen började för exakt två veckor sedan och det har varit riktigt intensiva veckor! Jag har haft så himla kul men det resulterar också till att man blir väldigt trött. Jag har varit med på ALLA aktiviteter som faddrarna har planerat, hahaha...

Imorgon är det inskrivning och då börjar också kurserna på riktigt. Vi har nollning i två veckor till men det känns ändå tråkigt att det slutar snart. Jag fyller år (20!!) i veckan också, dagen efter det ska våran sektion till KTHs stugor och övernatta, en del utav mottagningen alltså. Längtar!!

Kort sagt - jag är hittills skitnöjd med min sektion, den nya byggnaden (som är på campus och skitfräsch) och världens bästa faddrar.

Peace out.

Temagasque (djungeldjur!) med datasektionen i fredags och vi var ett gäng fladdermöss. Fun times!

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe