“When the face in the mirror doesn’t please you, turn it into a canvas” - Tablo

april 12, 2015

När det känns sådär sugigt i denna platta pannkaksvärld med kanter man kan trilla ner från så kan man alltid påminna sig själv om att Tablo troligen har haft det ännu värre??!?

Alltså, har länge velat ha Tablos bok och nyss fick jag världens ryck och bah' letade upp den på nätet och klickade på "Buy It Now" direkt. Lovade mig att inte spendera mer pengar på ett tag *insert bajs-emojin* men det här var väl spenderade pengar, helt klart. (Jag har alltid ursäkter, deal with it.) Hehe.



Är bara rädd för att jag kommer vilja ha mer efter att ha läst boken. Det finns liksom ingen del två. *gråt* Eller, i och för sig hoppas jag för Tablos bästa att det inte kommer någon del två med tanke på att allt han skriver är efter deprimerande erfarenheter...

Well, well... Längtar tills jag får den i alla fall! 빨리 빨리!!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe