American dream

april 19, 2015

Bokade biljetter till USA för några dagar sedan och det blir en sväng förbi Kanada med, FEEEL DUH' HAJP! .... Nehe?? Jag gör det i alla fall!

Jag har aldrig varit den som upptrissat USA (eller varit en "American dream"-asiat) som de flesta i min omgivning har gjort, även om jag gillar väldigt många ikoner och ting därifrån. Jag har däremot alltid älskat att resa, självklart står Nordamerika med i den listan då (har aldrig varit där eller i Sydamerika)! Såattehhh, jag längtar ihjäl dit!! Tyvärr blir det inte så länge, men det gör ingenting med tanke på att jag säkert kommer åka dit flera gånger i framtiden. *upprymd smiley*

Onödigt inlägg egentligen, men var bah' tvungen att skriva det ändå.

Bildkälla

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe