Någon slags uppdatering

april 09, 2015

Jaaaa, alltså... Jag har ingen aning om folk ens minns denna blogg och det är helt okej om du har gjort det för knappt jag själv minns den. *insert glad-smiley-som-visar-tänderna*

Det har ju gått ett bra tag sedan senaste inlägget och jag har hunnit med att bland annat:

1. Haft mina sista lektioner och prov - kändes jäkligt skönt, även om det var jobbigt att säga hejdå till alla roliga människor och lärare på skolan. 보고 십다!

2. Firat asiatiskt nyår - firandet var är annorlunda i Korea jämfört med Kina, folk stannar verkligen bara hemma med familjen och det är HELT öde utomhus såattehhh... Jag tog det bara lugnt med kompisar.


3. Ätit sönder mig själv - var ju tvungen att ta vara på den sista tiden?!?!!

4. Lämnat Korea - resan med Kerran från våra dorms till flygen var (long story short:) som ett drama, men vi hann i alla fall i tid! Ochhhh jag tycker att vi tjänar en applåd för det.

5. Fått mobilen stulen
- och det sög. Alla material från den sista månaden och från Kina = BORTA. Och jag kunde då inte dra till Beijing för att träffa kompisar där på grund av ingen kommunikation. Den som stal mobilen: I HATE YOU!! And I will find you.

6. Åkt tillbaka till Sverige osv osv osvvvvvv....

(7. Gått på Nicki Minajs konsert - va? Yang?? Ja, jag. Nicki (och Trey Songz) var skitbra!)

Hur det känns att vara tillbaka? Sugigt. Japp.

Jag saknar detta:

Patbingsu som jag kunde äta typ varje dag om jag ville, mmmmm...! Så jäkla gott.

Det jobbigaste är nog att vara tillbaka till verkligheten, för vem orkar med den? Nej men, seriöst, jag vet fortfarande inte vad jag vill studera och bli (hej jag är fem år). Får väl ta det som det kommer.

Lite saker hemma har jag i alla fall hunnit med att göra, typ som att sy nya gardiner (de gamla hade jag haft sedan jag var sju år och det var småkrypstryck på) och "stor"städat hela huset.

Igår bestämde sig kroppen för att göra uppror och jag blev magsjuk. Va?! Blir aldrig magsjuk liksom. Jag som hade stämt träff med kompisar ikväll och sedan gå på en annan kompis skiva. Bra tajming. Skitstörande. Grejen är att jag känner mig helt frisk idag och vill ut, men vet inte hur peers:en kommer reagera. Haaaa.

Hur som helst. Tänker ha kvar den här bloggen tills vidare (Blogspot slipper mig aldrig), även om jag inte längre befinner mig i Korea. Det blev ändå inte många inlägg därifrån. Jag kommer säkert lägga in random bilder från den perioden i alla fall.

Hej hopp!


Låten har inget med inlägget att göra, men lägger in den ändå bara för att jag gillar den.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe