Cherish the memories

januari 17, 2015

Midterms är äntligen över(!!) och det är drygt en månad kvar tills jag lämnar Korea. Det är sjukt hur tiden kan gå så himla fort... Jag försöker därför hela tiden ta vara på den sista tiden och göra så mycket som möjligt.

En grej som jag har lärt mig mest under denna period är att verkligen njuta av och bara komma ihåg de bra och roliga minnena som de är, eftersom de aldrig kommer att ändras. Jag förväntar mig helt ärligt inte något alls av allt annat. 

Härliga människor i fredags ♥︎

Igår, ännu något spontant med fler härliga människor. 고마워 ♥︎

You're my A N G E L

You Might Also Like

1 comments

  1. Hej! Jag har funderat länge på att plugga i Korea (Kyunghee specifikt) och nu när du pluggar där så tänkte jag ställa några frågor som jag hoppas kunna få svar på :)

    I vilket boende bor du på och rekommenderar du det?
    Hur är klasserna upplagda? Motsvarar varje klass varje nivå, och händer det att man flyttas till en högre nivå utan sina klasskamrater när läraren tycker att man kan bra nog? (Det hände så när jag pluggade i london, och det kändes inte så kul att separeras från en klass som man har kommit så nära..)
    Hur mycket kostade studierna och boendet för dig?
    Hur mycket rekommenderar du att man ska ha per vecka? dvs fickpengar
    Lär man sig mycket? (Har du lärt dig mycket sen du kom dit?)

    De här är de frågor som jag har kommit på just nu, och jag hoppas att det inte gör något om jag kommer tillbaka för att ställa några till :P

    Jag skulle bli jätte tacksam om du kunde svara på dessa frågor då detta är något jag verkligen vill men inte har så mycket "kunskap" om

    SvaraRadera

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe