Sista veckan!

september 15, 2014

Måndag den 15 september. Det är nu endast fem dagar kvar tills jag lämnar Sverige!

De här dagarna kommer att bestå utav vänner, aktiviteter och framför allt ärenden. Packa också förstås.
Idag blev mitt visum äntligen klart och jag fick även hem några försäkringspapper. Skönt att två av de viktigaste sakerna är avklarade!

För övrigt har jag tagit körkort och inhandlat nödvändigheter inför resan. Wiiehooo! #allabryrsig

Alla som vet att jag ska åka till Korea har ställt frågan "Hur känns det?", inte så konstigt. Jag har alltid svarat att det inte känns något speciellt, men att jag förmodligen kommer få panik en vecka innan. Det stämde mycket väl, för i lördags träffade jag några kompisar och insåg då att det verkligen var sista gången innan jag åker, whaaat? Sjukt!!?! Jag får väl... vänja mig(?)...

Hur som helst, allting löser sig. Sjukt taggad fortfarande!

Jag har känt mig så trött innan midnatt varje dag under den senaste tiden... Why? Jag får verkligen inte bli sjuk på något sätt nu, Buddha please have mercy!
En skitgod sushi som jag åt i lördags, bara för att piffa upp inlägget lite

PS. Undrar när jag öppnar denna blogg för allmänheten(ja, jag är en psykopat som bara skriver för mig själv lmao)? Hmmm....

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe