3 weeks left!

augusti 30, 2014

Jag känner mig som en 12-åring som räknar ner till the D-DAY, kan inte riktigt rå för det. :3

Just nu väntar jag bara på att mitt visum ska bli av, resten är redan klart. Borde även börja på en packningslista i god tid eftersom jag ska ta med mitt liv dit, mer eller mindre.
Det kanske är bra om jag också pluggar lite mer koreanska i förväg så att jag inte får hjärnsläpp helt när jag väl är där...

Hmm... För övrigt kommer jag mest umgås med mina vänner innan jag åker, samt fira min födelsedag som är nu på onsdag, ta körkort, måla/teckna, fixa mitt rum, inhandla nödvändiga grejer och springa på ärenden. Ett klädmärke har även kontaktat mig angående ett modelljobb så vi får se om jag tar det eller inte, fun fun!

3 VECKOR, GUYS!!



Bildkälla

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe