시작, START!

augusti 28, 2014

23 dagar kvar tills jag åker till Seoul, Korea.

Det känns så himla overkligt på något sätt, att det är så snart. Just nu verkar jag ganska lugn, men när det är en vecka kvar så kommer jag säkert få smått panik? HAHA!

Jag startade den här bloggen främst för att mina vänner ska få kunna följa mitt liv i Korea om de är nyfikna på det, men andra är också lika välkomna. Blogger är helt nytt för mig så jag har knappt någon erfarenhet av alla funktioner här, men förhoppningsvis bemästrar jag dem snart!

Det tog ett bra tag att hitta en layout jag gillade (är för lat för att göra en egen *lmao*), till slut såg jag denna (Galauness av Iksandi Lojaya), simpel och bra. Tack Iksandi Lojaya, jag snor den för tillfället! ^^

För er som inte känner mig in real life och bara har hittat hit av någon anledning - TJA! :D
Om ni vill veta vem jag är så är det bara att klicka på 'About'-fliken vid headern där uppe, eller här.

Många bilder kommer troligen att läggas upp här, för det är ju viktigast i en blogg? Hoho! Jag är dock ingen mästerfotograf direkt såatteh'... Förvänta er inte att bilderna kommer göra objekten någon rättvisa, lmao. :')

Funderingar?
Kommentera något inlägg eller kontakta mig med informationen som står i 'Connect With Me'-fliken, eller här.

Än en gång, VÄLKOMNA HIT. Vi ses(?) i nästa inlägg! ✌︎♥︎

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe