Sick leave

juni 27, 2015

Jag undrar hur folk orkar sjukskriva sig bara sådär hit och dit. Jag opererades (vid halsen, äntligen!) för några dagar sedan och kan säga (skriva?) utan att överdriva att jag i princip inte kan röra på halsen, därmed inte göra något alls. Det var jobbigast i början för jag kände mig så värdelös, haha. Att bara ligga hemma och vara sjukskriven är inte alls kul, även om jag nu är mer utvilad än vanligt.

What to do förutom att stå ut ett tag till? Såret efter operationen ser jätteroligt ut btw, jättesynligt och gör mig till Frankensteins lillasyster typ.


Dagen innan operationen. Midsommarhelgen. Åkte runt och chillade i en båt och vädret var nästan perfekt. Var en sådan avslappnad dag tbh.

Ni vet när man precis lagt sig mitt i natten och helt plötsligt blir världens bästa filosof? Så har jag känt de senaste dagarna då jag har varit hemma. Okej, inte ens i närheten egentligen, men jag har bara hunnit gå igenom en massa roliga tankar. SERIÖSA GREJER, OK. Jag vet äntligen vad jag vill göra till hösten också, grymt.
Slutsats från mina fem dagars filosofande (låter som att jag försöker framstå som värsta djupa personen, typ Drake style, men det är inte meningen. Lovar.): jag är helt sjuk i huvudet som fortfarande tar en massa kanske onödiga risker, men det gör ingenting för jag har inte varit såhär klar på fyra år!

God natt, hallongrottor!

You Might Also Like

0 comments

TWITTER

TUMBLR

Subscribe