It's a revolution

juni 07, 2015

HeejjejEeejjj!

Jag längtar tillbaka till USA (var en jätterolig resa helt enkelt), muuuh. Mycket pågår just nu och jag är dessutom helt slutkörd varje dag efter jobbet. Dock tycker jag faktiskt om det som det är (förutom att jag inte orkar uppdatera här så ofta jag vill), så det är bara att bita ihop och fortsätta. *(Y)* 



Igår var det nationaldagen och i fredags tog Amanda studenten, HURRAaaAa!! Grattis ostron! <3

Nu ska jag kolla lite på Game of Thrones, började äntligen på serien för drygt två veckor sedan LMAO. Lite efter, men jag är en sån' som blir oinstresserad av saker som alla hype:ar över, speciellt serier. Whatever, gillar GoT även fast jag inte tycker att den är bra som alla säger!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe