Update

december 21, 2014

Damn, en månad och elva dagar sedan sist! Känner att man måste lägga upp någon slags uppdatering i alla fall... :'D

Nej men, det har hänt mycket grejer på senaste tiden. Det jobbigaste var nog när jag fick en svullnad i halsen och blev inlagd på sjukhus i en vecka, som pricken över i:et var det också samma vecka som våra finals. Yey! Jag trodde att det skulle bli hur tråkigt som helst på sjukhuset, men som tur var hälsade mina kompisar och lärare på varje dag och spoilade mig med en massa mat (lovar, kunde typ öppna en egen supermarket där). Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är över dem. T a c k! Dessutom hade jag tur och fick göra provet ändå, så jag behövde inte gå om Beginner 1 (vore så ovärt, haha)!

Annars då... Field trip (fun times were had!!), massor med bio, shopping, härliga människor, kompis från Sverige som har hälsat på, Kyuhyuns minikonsert(!!), turistande, mat, lov, partajande, leaving parties...

Jag är just nu inne i mitt andra och även sista termin här. Det var verkligen jobbigt att lämna min förra klass och lärare, just för att vi var väldigt tajta. Jag får i alla fall se de flesta i skolan fortfarande, två går även i min nya klass! Annat får man se med tiden...


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe