Har resfeber vilket är helt ointressant

maj 04, 2015

Det slog mig nyss att om fyra dygn så sitter jag i ett plan på väg till New York, DAFUQ. Tiden går så snabbt!

Jag är riktigt taggad men fick världens ångest nyss när jag kom på att jag inte har en aning om vad jag ska packa ner, öh... Jag hatar att ta med mig mycket grejer och såg nyss att det ska bli skitbra väder där så har lust att bara ta med sommarkläder typ. Fast nä. Det lär bli kallt någon dag bara för att, så jag kommer ta med någon random jacka som jag förmodligen inte lär använda ändå bara för att vädret kommer vilja jävlas lite mer. I-landsproblem, ja.

Jag kommer nog på något smart, troligen, hoppas jag.

You Might Also Like

1 comments

  1. Spännande. :) Hoppas du får det roligt där borta. :) - Ayumu

    SvaraRadera

Popular Posts

TWITTER

TUMBLR

Subscribe